Pravila privatnosti
Ova pravila privatnosti definiraju na koji način Basketa prikuplja, koristi i štiti informacije o vama te koja su vaša prava u vezi s podacima koje posjedujemo o vama. BASKETA se obvezuje čuvati vašu privatnost. Ukoliko vas molimo za neke informacije na temelju kojih vas je moguće identificirati tijekom korištenja ove Internet stranice, jamčimo vam da će one biti korištene isključivo u skladu s ovim pravilima privatnosti. BASKETA se obvezuje da će pridobivene podatke brižno čuvati te ih bez vašeg pristanka neće posredovati trećoj osobi, odnosno, osim u slučajevima kada bi te podatke zahtijevalo nadležno državno tijelo, koje bi za to imalo zakonsku osnovu i u slučaju sumnje zloupotrebe od strane korisnika Internet stranice. Ova se pravila o privatnosti mogu izmijeniti ili ažurirati u bilo koje vrijeme bez prethodne obavijesti ili upozorenja. Molimo vas da povremeno pregledate politiku privatnosti kako biste bili sigurni da se slažete sa svim izmjenama i dopunama.
UPRAVLJANJE I OBRADA OSOBNIH PODATAKA
Upravitelj vaših osobnih podataka je Basketa d.o.o, Zastavnice 8, 10257 Hrvatski Leskovac, Zagreb, Hrvatska; E-mail: shop@basketa.hr, broj telefona: 01/4662-163
VRSTE
OSOBNIH PODATAKA, NAMJENA OBRADE I PRAVNE OSNOVE
Osobni podaci su svi podaci koji vas identificiraju kao pojedinačnu ili prepoznatljivu osobu. Pojedinca je moguće prepoznati kad se može identificirati izravno ili neizravno, posebno navođenjem identifikatora kao što su ime, identifikacijski broj, podaci o lokaciji, Internet identifikator ili navođenjem jedne ili više činjenica specifičnih za fizički, fiziološki, genetski, mentalni, ekonomski, kulturni ili socijalni identitet. U nastavku je za svako korištenje Internet stranice definirano koje osobne podatke pojedinaca prikuplja upravitelj.
Svi osobni podaci koje nam povjerite tretirat će se s najvećim povjerenjem i koristit će se samo u svrhe u koje su nam dati. Ukoliko postoji potreba za daljnjom obradom vaših podataka u drugu svrhu, kontaktirat ćemo vas unaprijed i zatražiti vaš prethodni pisani pristanak.
POSJETA INTERNET STRANICE BASKETA.HR
Internet stranica funkcionira na način da bilježi određene podatke o posjeti Internet stranice na serveru na kojem se stranica nalazi. Ti podaci su IP broj, vrijeme posjete, sadržaj zahtjeva (konkretna stranica), status pristupa / kod statusa HTTP, količine podataka koje se svaki put prenose, Internet stranica s koje zahtjev dolazi preglednik i slično.
Na ovaj način prikupljene (osobne) podatke prikupljamo koristeći kolačiće i tražit ćemo vas za vaš pristanak prije instaliranja kolačića, dok određene podatke možemo prikupljati na temelju naših legitimnih interesa. Više o kolačićima možete pročitati na našoj Internet stranici Politika o kolačićima.
Rok trajanja ograničen je na svrhu za koju se prikupljaju gore navedeni podaci.
Prikupljene (osobnih) podataka obrađujemo odvojeno i ne povezujemo ih s drugim osobnim podacima korisnika naših Internet stranica.
REGISTRACIJA
Na našoj Internet stranici možete se registrirati i tako kreirati korisnički račun i, kao registrirani korisnik, možete kupovati proizvode na našoj Internet stranici.
Da biste aktivirali korisnički račun, BASKETA od vas prikuplja sljedeće osobne podatke koje dajete dobrovoljno:
- ime i prezime
- naziv poduzeća i radno mjesto (neobavezan podatak)
- e-mail adresa i lozinka
- broj telefona
- adresa
Svi navedeni podatci, koje nam povjerite, prikupljaju se za potrebe registracije na Internet stranici (radi kreiranja korisničkog računa) i za bilo kakvu komunikaciju u vezi s korisničkim računom. Ukoliko kupujete putem korisničkog računa, kartica "Moj račun" pohranjuje i podatke o vašim narudžbama. Nadalje, pohranjuju se i podatci za praćenje zaliha ukoliko želite saznati kada pojedinačni proizvod stiže na zalihu i ukoliko pojedinačni proizvod označite kao omiljen.
Podatci se obrađuju na temelju vašeg pristanka, suglasnost je dana za određeno razdoblje od 5 godina ili za razdoblje određeno relevantnim zakonodavstvom. Nakon isteka petogodišnjeg razdoblja, vaš će korisnički račun biti obrisan, osim u slučaju obnove pristanka. Također možete u bilo kojem trenutku besplatno opozvati svoj pristanak ili korisnički račun slanjem opoziva vašeg pristanka putem e-maila na: shop@basketa.hr za potrebe registracije ili slanjem pismeno na Basketa d.o.o.; Zastavnice 8, 10257 Hrvatski Leskovac, Zagreb, Hrvatska.
KUPOVINA PROIZVODA
Ukoliko kao registrirani ili neregistrirani korisnik naše internet stranice kupite određene proizvode, BASKETA od vas prikuplja sljedeće podatke:
- ime i prezime
- naziv poduzeća (neobavezan podatak)
- e-mail adresa
- broj telefona
- adresa
- napomena uz narudžbu (neobavezan podatak)
Svi podaci prikupljeni prilikom kupnje proizvoda prikupljaju se u svrhu ispunjavanja naših ugovornih obveza i ostvarivanja prava iz ugovornog odnosa, uključujući rješavanje eventualnih reklamacija i isporuku kupljenog proizvoda. Pravni temelj za obradu ovih podataka je naš ugovorni odnos sa vama. Budući da je obrada ovih podataka nužna za kupnju, obrada ovih podataka može se obaviti na temelju činjenice da s nama stupite u ugovorni odnos. Ukoliko nam ne želite dati te podatke, ne možemo jamčiti kupnju naših proizvoda.
Sukladno Zakonu o elektroničkim komunikacijama, možemo vam slati obavijesti o našim proizvodima i sadržaju na e-mail adresu ukoliko u trenutku kupnje ne obilježite da ne želite primati takve obavijesti. Ne koristimo nikakvo (automatsko) profiliranje, već vam šaljemo osnovne personalizirane poruke za koje procjenjujemo, da bi vas mogle zanimati na temelju vaših prošlih interakcija s nama. Te podatke obrađujemo do opoziva. U bilo kojem trenutku možete odustati od obrade vaših osobnih kontaktnih podataka u svrhu takvog izravnog oglašavanja, tako da se odjavite od primanja takvih e-novosti putem e-maila na adresu: shop@basketa.hr ili slanjem pismene odjave na adresu Basketa d.o.o.; Zastavnice 8, 10257 Hrvatski Leskovac, Zagreb, Hrvatska
PRIJAVA NA NEWSLETTER
Na našoj Internet stranici možete se pretplatiti za primanje newslettera u kojem se nalaze informacije o našim promocijama, ponudama i novitetima, koje su izravno povezane s našim poslovanjem. Newsletter šaljemo kada vas na našoj stranici čekaju posebne akcije i noviteti ili po potrebi.
Ti se podaci obrađuju na temelju vašeg pristanka, koji se daje na određeno razdoblje od 5 godina. Nakon isteka petogodišnjeg razdoblja prestat ćemo slati reklamne poruke, osim u slučaju obnove pristanka. Također možete u bilo kojem trenutku besplatno opozvati svoj pristanak tako da nam odjavite pretplatu za primanje newslettera putem e-maila na adresu: shop@basketa.hr ili slanjem pismene odjave na adresu Basketa d.o.o.; Zastavnice 8, 10257 Hrvatski Leskovac, Zagreb, Hrvatska
CHAT ILI DRUGA KOMUNIKACIJA S NAMA
Kad pošaljete određena pitanja / informacije na kontaktne forme objavljene na našoj Internet stranici (e-mail adresa, telefonski broj) ili putem chat-a, vaše osobne podatke obrađujemo isključivo u svrhu pripreme odgovora na vaša pitanja i za pružanje potrebnih informacija.
U tu svrhu prikupljamo samo vaše osobne podatke koje nam dajete na dobrovoljnoj osnovi. Svi podatci prikupljeni putem naših Internet stranica ili nam na drugi način priopćeni (npr. telekomunikacijskim putem) prikupljaju se u svrhu pružanja usluga naše internetske trgovine i u svrhu naše interne uprave i upravljanja našim poslovanjem.
NAGRADNE IGRE
Osobni podatci koje nam dostavite tijekom trajanja nagradne igre obrađuju se za potrebe provedbe nagradne igre. Prikupljeni podatci bit će izbrisani nakon završetka nagradne igre, osim ako ne date suglasnost da vam šaljemo reklamne poruke o našim ponudama na kontaktne podatke navedene prilikom prijave na nagradnu igru.
U bilo kojem trenutku možete besplatno opozvati svoj pristanak tako da nam odjavite pretplatu za primanje newslettera putem e-maila na adresu:shop@basketa.hr ili slanjem pismene odjave na adresu Basketa d.o.o.; Zastavnice 8, 10257 Hrvatski Leskovac, Zagreb, Hrvatska
FACEBOOK I INSTAGRAM
Možete nam se obratiti izravno na našim računima na društvenim mrežama, poput Facebooka i Instagrama, putem komentiranja, slanja poruka i chata. Podatke koje nam pošaljete na ovaj način obradit ćemo isključivo u svrhu rješavanja vašeg komentara, zahtjeva ili pitanja.
Na temelju legitimnih interesa, imamo pravo upravljati našim računima na društvenim mrežama i sadržajem kojeg dijelimo, surađivati s posjetiteljima i odgovarati na vaše zahtjeve.
Pored toga, naše Internet stranice koriste dodatke za Facebook i Instagram. Kada posjetite našu Internet stranicu, uspostavljena je izravna veza između vašeg preglednika i servera Facebooka i Instagrama putem dodatka. Kada koristite uslugu koja koristi dodatke, podatci se mogu prenijeti izravno s vašeg uređaja na operatora društvene mreže (Facebook i Instagram). Na podatke prikupljene dodatkom nemamo utjecaja. Ako ste prijavljeni na navedenim društvenim mrežama, vaša upotreba usluge može biti povezana s vašim računom na tim društvenim mrežama. Ukoliko komunicirate s dodacima, tako da ostavite lajk, pratite ili dijelite sadržaje s drugima ili komentirate, informacije se mogu automatski pojaviti na vašem profilu na društvenoj mreži. Čak i ako niste prijavljeni na svoj račun društvene mreže, dodaci mogu poslati vašu IP adresu operaterima društvenih mreža. Imajte to na umu kada koristite naše usluge.
Izričito ističemo da nemamo utjecaja na opseg, prirodu i svrhu obrade vaših osobnih podataka od strane pružatelja usluga društvenih mreža, pa vas ovdje upućujemo na politike privatnosti pružatelja usluga društvenih mreža.
Politike privatnosti dostupne su na donjim poveznicama:
Facebook: https://www.facebook.com/about/privacy/
Instagram: https://help.instagram.com/
RAZDOBLJE ZA POHRANU PODATAKA
Uvjeravamo vas da vaše podatke pohranjujemo samo onoliko dugo koliko je potrebno da bismo ispunili svrhu za koju su pojedinačni podatci prikupljeni i dalje korišteni. Na kraju razdoblja pohrane učinkovito ćemo i trajno izbrisati vaše podatke ili ih pretvoriti u anonimne, tako da vaša identifikacija više neće biti moguća.
Ti podatci koje obrađujemo na temelju zakona čuvaju se u razdoblju propisanom zakonom. Podatke koje obrađujemo za sklapanja ugovornog odnosa s vama, pohranjujemo za razdoblje potrebno za izvršenje ugovora i za cijelo razdoblje tijekom kojeg zastarijevanje potraživanja po takvom ugovoru traje, osim u slučaju spora oko ugovora.
Dokumenti ugovora (fakture, kredit note, potvrđene ponude i narudžbe...) čuvaju se do 11 godina. Ako postoji određeno zakonsko razdoblje pohrane (npr. računovodstveni ili porezni podatci) za određene podatke koji se obrađuju za realizaciju kupoprodajnih ugovora, rok pohrane iznosi do 10 godina. Za to vrijeme, obrada podataka je ograničena.
Osobne podatke koje obrađujemo na temelju vašeg pristanka, npr. u slučaju slanja newslettera, čuvamo do 5 godina ili dok ne opozovete suglasnost (ovisno o tome što se dogodi prije). Obavezujemo se u redovitim intervalima provjeravati postojanje svrhe obrade osobnih podataka. Podatke ćemo izbrisati prije isteka petogodišnjeg razdoblja ili prije otkazivanja samo ako je svrha obrade osobnih podataka već postignuta (npr. ukoliko bismo prestali slati reklamne e-mailove) ili ako je tako predviđeno zakonom.
KORISNICI PODATAKA
BASKETA poštuje privatnost korisnika Internet stranice basketa.hr i obvezuje se pažljivo zaštititi dobivene osobne podatke i neće ih slati neovlaštenim trećim osobama bez vašeg pristanka, osim ako te podatke ne zatraži nadležno državno tijelo, koje bi imalo pravni temelj i u slučaju da postoji sumnja na zloupotrebu u poslovanju od strane korisnika ove Internet stranice.
Želimo vas obavijestiti da pojedinačne zadatke povezane s vašim podatcima možemo povjeriti našim poslovnim partnerima. Poslovni partneri mogu obrađivati povjerljive podatke isključivo u naše ime i u granicama našeg ovlaštenja (u pisanom ugovoru ili drugom pravnom aktu) i u skladu s ciljevima definiranim ovim pravilima privatnosti. Navedeni podatci pažljivo su zaštićeni od strane navedenih partnera i ne koriste se u njihove vlastite svrhe.
U okviru zakonskih ovlasti, vaši se osobni podaci mogu otkriti:
- davateljima poštanskih usluga, davateljima poštanskih usluga i usluge logistike / dostave u svrhu izvršenja vaše narudžbe (podatci o dostavi (ime i prezime, adresa za dostavu, telefonski broj i e-mail adresa) šalju se usluzi dostave, npr. GLS Hrvatska);
- distributerima, dobavljačima robe i ovlaštenim serviserima;
- računovodstvenim servisima, odvjetničkim tvrtkama i drugim pružateljima pravnih i poslovnih savjeta;
- davateljima usluga uništavanja datoteka i podataka;
- pružateljima usluga informacijske tehnologije u području servisiranja i održavanja softvera;
- administratorima Internet stranice;
- pružateljima usluga računalstva u oblaku i pružateljima usluga e-pošte;
- pružateljima sustava upravljanja odnosima s kupcima.
Obavezujemo se da niti mi, niti drugi korisnici nećemo prenositi vaše osobne podatke u treću zemlju izvan Europske unije i / ili Europskog gospodarskog prostora ili u međunarodnu organizaciju bez odgovarajuće razine zaštite.
SIGURNOST OSOBNIH PODATAKA
Obvezujemo se osiguravanju sigurnosti vaših informacija. S namjerom da se spriječi neautoriziran pristup ili otkrivanje, prihvatili smo odgovarajuće fizičke, elektroničke i upravljačke procedure za sigurnu pohranu i čuvanje informacije koje prikupljamo preko interneta.
Internet stranica basketa.hr koristi SSL Secure 128-bitnu enkripciju (šifriranje). Ova tehnologija pruža najdjelotvorniju zaštitu koju čak i najuspješnije banke koriste za zaštitu svih podataka o online bankarstvu. Prepoznat ćete upotrebu šifriranog prijenosa podataka na Internet stranici ikonom brave koja se nalazi na dnu stanja vašeg preglednika.
Korisnik je i sam odgovoran za čuvanje osobnih podataka tako da se pobrine za sigurnost svojeg korisničkog imena i lozinke te odgovarajuću programsku (antivirusnu) zaštitu svog računala.
Zbirka osobnih podataka je registrirana na Internet stranici informacijskog povjerenika.
Uvijek imate pravo na besplatne informacije, gdje možete provjeriti točnost pohranjenih podataka. Ako želite, možete nas kontaktirati putem e-maila shop@basketa.hr ili nam pošaljite zahtjev poštom na adresu Basketa d.o.o.; Zastavnice 8, 10251 Hrvatski Leskovac, Zagreb.
VAŠA PRAVA
Pravo na opoziv pristanka: ukoliko ste kao pojedinac dali pristanak za obradu vaših osobnih podataka (zbog jednog ili više različitih razloga), imate pravo da taj pristanak opozovete, bez da bi to utjecalo na pravovaljanost obrade podataka, koja se na temelju pristanka izvodila do njenog opoziva;
Opoziv pristanka od privole za obradu osobnih podataka za pojedinca nema nikakvih negativnih posljedica ili sankcija. Ipak je moguće da upravitelj pojedincu, nakon odustajanja od privole za obradu podataka, možda neće više moći nuditi određene ili više usluga, ako se radi o uslugama koje bez osobnih podataka nije moguće nuditi (npr. klub pogodnosti ili prilagođeno obavještavanje).
Pravo pristupa do osobnih podataka: kao pojedinac imate pravo od upravitelja zatražiti potvrdu da se o vama obrađuju osobni podaci, i kada je to tako, pristup do osobnih podataka i informacije (o namjeni obrade, o vrsti osobnih podataka, o korisnicima, o vremenu čuvanja tj, mjerama za odlučivanje vremenskog razdoblja, o postojanju prava na ispravak ili brisanja, prava na ograničenja i prigovor na obradu te prava do pritužbe nadzornom tijelu, o izvoru podataka, ako podatci nisu prikupljani od vas, o postojanju automatiziranog odlučivanja, zajedno s oblikovanjem profila, razloga za njega te značenju i posljedicama takve obrade za vas, te druge informacije u skladu s 15. člankom Opće uredbe o zaštiti podataka - GDPR).
Pravo do ispravka osobnih podataka: kao pojedinac imate pravo da prodavatelj bez nepotrebnog odgađanja popravi netočne osobne podatke koje se odnose na vas. Kao pojedinac imate, uzimajući u obzir svrhe obrade, pravo do dopune nepotpunih podataka, uključujući podnošenje dodatne izjave;
Pravo do brisanja osobnih podataka: kao pojedinac imate pravo da prodavatelj bez nepotrebnog odgađanja izbriše osobne podatke koje se odnose na vas, a prodavatelj mora podatke bez nepotrebnog odgađanja izbrisati, kada postoji jedan od sljedećih razloga:
(a) podaci više nisu potrebni za svrhe za koje su prikupljeni tj. obrađeni,
(b) ako otkažete svoj pristanak i ne postoji druga pravna osnova za obradu,
(c) ako se ne slažete s obradom, a nema glavnih legitimnih razloga za obradu,
(d) podaci su nezakonito obrađeni,
(e) podatke treba izbrisati za ispunjavanje pravnih obaveza u skladu s pravom EU ili pravom države članice što se odnosi na prodavatelja,
(f) podaci su prikupljeni u vezi s ponudama usluga informacijskog udruženja.
Pravo podnošenja žalbe nadzornom tijelu: kao pojedinac imate pravo podnijeti žalbu nadzornom tijelu, u državi u kojoj imate prebivalište, u kojoj radite ili u kojoj je navodno došlo do povrede, ako mislite da obrada osobnih podataka koji se odnose na vas krši pravila o zaštiti osobnih podataka.
Pojedinac može od upravitelja zahtijevati sve informacije koje se odnose na ostvarivanje prava u vezi s osobnim podatcima, u pismenom obliku na adresu Basketa d.o.o.; Zastavnice 8, 10251 Hrvatski Leskovac, Zagreb.
Za potrebe pouzdane identifikacije u primjeru ostvarivanja prava u vezi s osobnim podacima, upravitelj može od pojedinca zahtijevati dodatne podatke, u slučaju da pojedinca ne može pouzdano identificirati, njegov zahtjev može odbiti.
Upravitelj mora na zahtjev pojedinca, koji ostvaruje prava u vezi s osobnim podacima, odgovoriti bez nepotrebnog odgađanja i to najkasnije u jednom mjesecu od primitka zahtjeva.
Objavljeno: 29-01-2022
Opći uvjeti poslovanja
Internetskom
stranicom www.basketa.hr upravlja tvrtka Basketa d.o.o.
Puno
ime: Basketa d.o.o.
Adresa:
Zastavnice 8, 10257 Hrvatski Leskovac, Zagreb, Hrvatska
Matični
broj: 5417392
OIB: 37877165197
Temeljni kapital: 20.000,00 Kn
Broj
računa: HR4524020061101029631 (SWIFT
CODE: ESBCHR22)
Tvrtka je obveznik PDV-a. Tvrtka je upisana u registar poslovnih subjekata Republike Hrvatske dana 10.05.2021.
Opći uvjeti poslovanja i korištenja internet stranice www.basketa.hr (u nastavku: basketa.hr ili Basketa) sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača te ostalim propisanim zakonodavstvom Republike Hrvatske za prodaju preko interneta i takvim načinom poslovanja. Uvjeti su vezani za rad Baskete, te poslovni odnos između Basketa d.o.o., (u nastavku: Basketa), registriranim korisnicima (u nastavku: korisnici) i kupcima artikala ili usluga (u nastavku: kupci).
1. Općenito o Basketa.hr
Basketa je internetska stranica preko koje se prodaju parfemi, proizvodi za njegu tijela i lica, šminka te ostali kozmetički proizvodi. Također na stranici se prodaju dječje igračke, poklon pakiranja i ambalaža.
2. Ponuda i izvor
Ponuda
artikala se na internetskoj stranici zbog prirode poslovanja može mijenjati na
dnevnoj bazi. Cijene pojedinačnih artikala su redovne cijene i akcijske cijene,
odnosno cijene s popustom.
Basketa
d.o.o. odgovorna je za kvalitetu artikala ili izvođenje usluge. Basketa je
odgovorna i za moguće pritužbe na artikle ili usluge. Za izvođenje usluge ili
prodaju artikala i s povezanim mogućim pritužbama jest u cijelosti odgovorna
tvrtka Basketa d.o.o
Fotografije,
slike ili video materijali objavljeni u okviru ponude vlasništvo su Baskete i/ili
njezinih dobavljača, poslovnih partnera ili su isključivo simbolični i ne jamče
detaljne značajke artikla ili usluge, te mogu samo prikazivati simbolične ili
stvarne usluge, ponudu, tvrtku ili artikle.
Izvor proizvoda u ponudi
Svi proizvodi u ponudi su originalni. Zahvaljujući neposrednom putu do krajnjeg kupca (bez posrednika), možemo vam ih ponuditi po povoljnijim cijenama.
3. Kupnja i račun
Basketa
d.o.o. je tvrtka koja nudi i prodaje artikle ili usluge preko interneta.
Kupac ugovoreni iznos plaća Basketi, a zajedno s artiklom ili uslugom za to
prima i račun. U svakom paketu nalazi se račun. Račun će također biti isporučen
putem e-mail-a. Ukoliko se radi o poklon paketu račun će biti isporučen
isključivo na e-mail adresu.
Registracijom posjetitelj / kupac postaje korisnik i stječe pravo na kupnju i pristup svim podacima iz ugovora na daljinu.
Ugovor
sklopljen na daljinu između ponuđača (poduzeće Basketa d.o.o.) i kupca u web
trgovini www.basketa.hr potpisan je u trenutku kada ponuđač Basketa d.o.o
potvrdi narudžbu i kupac prima prvu elektroničku poruku o statusu svoje
narudžbe (naziv: Basketa.hr - Narudžba "broj narudžbe" je uspješno
zaprimljena). Od tog trena su sve cijene i ostali uvjeti određeni i važe kako
za ponuđača (poduzeće Basketa d.o.o.) tako i za kupca. Kupac je osoba s
podacima navedenim u narudžbi. Kasnije podatke o kupcu nije moguće mijenjati. Ugovor
o kupnji (prva elektronička poruka o dodjeli i statusu narudžbe/ugovora)
pohranjuje se elektronički na serveru poduzeća basketa d.o.o.
4. Načini plaćanja
Kupnja i plaćanje putem Basketa.hr je sigurno i jednostavno. Kupac mora osigurati da su njegovi podaci točni i istiniti, bez obzira na način plaćanja. Vaša narudžba će biti dostavljena
u roku od 2-3 radna dana (ako je narudžba napravljena radnim danom do 11:00 sati, pakiramo je isti dan). Ne dostavljamo vikendom i praznicima. Napominjemo da se rok isporuke može produžiti iz raznih razloga na koje nemamo utjecaja (kvarovi, nezgode, pogreške u adresi, stanje na cestama, praznici...). Iznimka je dostava na otoke: Detaljan raspored dostave
Nudimo sljedeće načine plaćanja:
Plaćanje pouzećem (preuzimanjem paketa putem GLS dostavne službe) vrijedi samo za Hrvatsku
Dostava naručenih proizvoda u našoj se Internet trgovini izvodi u najkraćem mogućem roku i ovisi o raspoloživosti artikala. Artikle dostavljamo preko dostavne službe GLS na adresu koju ste naveli prilikom registracije, odnosno prilikom kupnje artikala. Savjetujemo vam da napišete adresu na kojoj se nalazite u dopodnevnim satima. Također savjetujemo da napišete broj telefona ili mobitela na koji vas kurir može dobiti i s vama se dogovoriti o načinu dostave. Broj telefona koristi se za svrhu kvalitetnije dostave. Paket vam dostavljaju na adresu koju ste naveli prilikom narudžbe, no mogu vam ga dostaviti i na drugu adresu, ako vam to više odgovara.
U slučaju da plaćate prilikom preuzimanja pošiljke na vašoj adresi (pouzećem), nadoplata za uslugu plaćanja pouzećem je 1,00 EUR. Prilikom plaćanja gotovinom ne računa se trošak provizije. U slučaju neuspješne dostave paketa, GLS kurir će vam ostaviti poruku o prispjeloj pošiljci. U poruci će biti naveden broj pošiljke te broj telefona i e-mail GLS službe za dostavu. Dostava pouzećem s GLS-om: Primatelj plaća robu u gotovini prilikom isporuke. GLS preuzima novac i sigurno i brzo ga transferira na pošiljateljev račun – uobičajeno u roku tri radna dana po isporuci.
GLS dostavlja pakete od ponedjeljka do petka - u
Hrvatskoj obično u roku od 24 sata, a na otocima u roku 24 - 72 sata. Međutim
ovaj standard vremena isporuke nije osiguran ili zajamčen. Paketi se prevoze
cestom, tako da prometni kolaps može dovesti do kašnjenja. Za više informacija,
nazovite službu za usluge kupcima Tel. +385 1 2042 672
Za dostavu na otoke: https://gls-group.eu/HR/hr/dostava-na-otoke
Podaci dostavljača: GLS Croatia d.o.o., Varaždinska 116, 10360 Popovec, Email: info@gls-croatia.com
Plaćanje platnim karticama (Mastercard, Visa, Maestro, Diners Club itd.)
Basketa koristi Stripe za online plaćanja.
Sripe je siguran sustav za online plaćanje, plaćanje u realnom vremenu, kreditnim i debitnim karticama te drugim načinima plaćanja. Stripe kupcu i trgovcu osiguravaju siguran upis i prijenos upisanih podataka o karticama što potvrđuje i PCI DSS certifikat koji Stripe ima. Stripe koristi SSL certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka.
Izjava o zaštiti prijenosa osobnih podataka
Zaštita osobnih podataka u skladu sa Općom uredbom o zaštiti podataka Europskog parlamenta i Vijeća broj 2016/679-Uredba te provedbe Opće uredbe o zaštiti podataka
Stripe kao izvršitelj provođenja autorizacije i naplate kreditnih kartica postupa s osobnim podacima u svojstvu izvršitelja obrade te sa osobnim podacima postupa u skladu sa Općom uredbom o zaštiti podataka Europskog parlamenta i Vijeća broj 2016/679 te prema strogim pravilima PCI DSS L1 regulative o zaštititi upisa i prijenosa podataka.
Osobni podaci koji se koriste u svrhu autorizacije i naplate odnosno u izvršavanja obveza iz Ugovora ili temeljem Ugovora, smatraju se povjerljivim podacima.
Stripe ove osobne podatke ne obrađuje niti koristi osim u svrhe izvršenja ugovora autorizacije i naplate.
Stripe jamči ispunjavanje svih uvjeta određenih važećim propisima o zaštiti osobnih podataka za izvršitelje obrade osobnih podataka, a osobito poduzimanje svih potrebnih tehničkih, organizacijskih i sigurnosnih mjera, a to naročito potvrđuje i PCI DSS L1 certifikatom.
Izjava
o konverziji
Sva plaćanja izvršit će se u hrvatskoj valuti.
Iznos za koji će se teretiti vaš račun kreditne kartice ostvaruje se
konverzijom cijene u eurima u hrvatsku kunu prema važećem tečaju Hrvatske
narodne banke. Prilikom naplate kreditne kartice isti se iznos pretvara u vašu
lokalnu valutu prema tečaju udruga kreditnih kartica. Kao rezultat ove konverzije
postoji mogućnost male razlike u odnosu na izvornu cijenu navedenu na našoj web
stranici.
Plaćanje preko sustava Paypal
Plaćanje općom uplatnicom / predračunom (uplatom na račun Basketa d.o.o / predračun odnosno platni nalog):
Nakon što odaberete uplatu putem opće uplatnice/predračuna zaprimite email s podacima o plaćanju. Uplatu korisnik izvodi preko svog tekućeg računa (npr. e-zaba, Net PBZ, itd.) ili podatke isprinta i iznos plati preko uplatnice na pošti. Kupnja se aktivira tek kada Basketa d.o.o primi uplatu, odnosno jedan radni dan nakon plaćanja, ukoliko je uplata provedena preko internet bankarstva do 15. sati, ili do dva radna dana ako je uplata provedena na pošti. Nakon plaćanja kupac prima artikl(e) i račun.
U koliko biste prilikom plaćanja naišli na problem, uvijek se možete obratiti našim djelatnicama za pomoć kupcima putem e-pošte:shop@basketa.hrili na broj telefona 01 4662 163. Navedeni načini plaćanja mogući su za sve ponude, osim ako u samoj ponudi nije navedeno drugačije. Zadržavamo pravo da kod određenih ponuda ograničimo načine plaćanja.
Narudžbe se u elektroničkom obliku spremaju na serveru i kupcu su dostupne u svakom trenutku, vidjeti ih može u svom korisničkom profilu (Moj profil).
5. Dostava
Narudžba će biti dostavljena u roku od 2-3 radna dana, ukoliko je narudžba napravljena radnim danom do 11:00 šaljemo isti dan.
Vikendom i praznicima NE DOSTAVLJAMO. Napominjemo da se rok isporuke može produžiti iz raznih razloga na koje nemamo utjecaja (kvarovi, nezgode, pogreške u adresi, stanje na cestama, praznici...). Iznimka je dostava na otoke: Detaljan raspored dostave
Trošak dostave je fiksan i ne ovisi o količini
naručenih proizvoda.
Cijena dostave na Vašu adresu (GLS dostavna služba): Cijena vrijedi za Hrvatski
Cijena dostave iznosi 6,00 EUR. Dostava je BESPLATNA za narudžbe iznad 100,00 EUR.
U slučaju da plaćate prilikom preuzimanja pošiljke na vašoj adresi (pouzećem), nadoplata za uslugu plaćanja pouzećem je 1,00 EUR.
U slučaju problema s dostavom, javite nam se na shop@basketa.hr kako bismo provjerili što se dogodilo s vašom pošiljkom.
6. Cijene
Cijene svih ponuda artikala ili usluga unaprijed su
određene i sadrže PDV. Cijene važe za sve kupce no samo i isključivo za vrijeme
trajanja pojedinačne ponude i u slučaju plaćanja navedenih u ovim općim
uvjetima.
Cijene vrijede do trenutka kad paket zaprimite.
Zadržavamo pravo promjene valjanosti cijena.
Cijene se zaokružuju na dva decimalna mjesta. Korištenje koda za popust može rezultirati manjom razlikom između cijene u košaricu i konačne cijene obavljene kupnje zbog zaokruživanja.
Registracijom posjetitelj / kupac postaje korisnik i stječe pravo na kupnju i pristup svim podacima iz ugovora na daljinu.
Ugovor sklopljen na daljinu između ponuđača (poduzeće Basketa d.o.o) i kupca u web trgovini www.Basketa.hr potpisan je u trenutku kada ponuđač (poduzeće Basketa d.o.o) potvrdi narudžbu i kupac prima prvu elektroničku poruku o statusu svoje narudžbe (naziv: Basketa.hr - Narudžba "broj narudžbe" je uspješno zaprimljena). Od tog trena su sve cijene i ostali uvjeti određeni i važe kako za ponuđača (poduzeće Basketa d.o.o) tako i za kupca. Plaćanjem preko predračuna kupac prihvaća opće uvjete.
Kupac je osoba s podacima navedenim u
narudžbi. Kasnije podatke o kupcu nije moguće mijenjati.
Ugovor o kupnji (prva elektronička poruka o dodjeli i statusu narudžbe/ugovora)
pohranjuje se elektronički na serveru poduzeća Basketa d.o.o
Plaćanjem preko predračuna kupac prihvaća opće uvjete.
7. Postupak registracije i kupnje na Basketa.hr
Kako bi korisnik bio u mogućnosti kupovati na Internet
stranici basketa.hr, može se registrirati. Korisnik navodi svoje podatke,
adresu e-pošte, adresu za dostavu i ostale podatke. Korisničko ime dodjeljuje
Basketa i predstavlja e-poštu korisnika. Lozinku korisnik odabire sam, a
kasnije je može promijeniti sukladno željama. Registracija na stranici
korisniku omogućuje kupnju i provjeravanje statusa narudžbe.
- Za kupnju usluge ili artikla nije potrebna prethodna
registracija.
- Korisniku se kod prijave dodjeljuje korisničko
ime, lozinku izabere sam (lozinka se može kasnije promijeniti).
- Korisnik odabire željenu ponudu i način plaćanja te
izvršava kupnju.
- Po isteku ponude (nakon određenog termina ili
rasprodaje zalihe) ponuda se skida sa stranice ili se objavi informacija
"nema na zalihi".
- Klikom na "Kupovina" i ˝U košaricu˝
korisnik započne postupak kupnje, odabire način plaćanja i izvršava kupnju.
- Korisnik ima u rubrici "Moj profil"
pregled nad stanjem svojih narudžbi.
Rokovi za plaćanje:
- kod plaćanja općom uplatnicom / predračunom - 7
radnih dana
- Basketa d.o.o zadržava pravo da bez ikakvog razloga povuče artikl
ili uslugu iz ponude.
- Zloupotreba kupnje se kažnjava.
Nakon slanja narudžbe, kupac e-poštom prima obavijest da je njegova narudžba na listi čekanja. Kupac ima pravo stornirati narudžbu do trenutka slanja paketa na njegovu adresu (narudžba se mora stornirati putem e-pošte na adresu shop@basketa.hr). Obvezno se mora dopisati broj narudžbe. Adresa e-pošte s koje se šalje zahtjev za storno narudžbe mora biti ista e-mail adresi iz narudžbe. Ukoliko kupac narudžbu ne stornira, narudžba se obrađuje.
Davatelj može kontaktirati kupca na njegov kontakt broj kako bi provjerio podatke ili jamčio ispravnu opskrbu. Potvrdom narudžbe, prodavatelj e-mailom obavještava kupca o predviđenom roku isporuke. Ugovor o kupoprodaji pojedinih artikala između kupca i prodavatelja je tako neopravdano sklopljen. Detalji ugovora sklopljenog na daljinu uvijek su dostupni na web stranici www.basketa.hr , gdje korisnik pristupa svom korisničkom imenu i lozinki koje dobiva prilikom prve narudžbe. Cijene vrijede u trenutku narudžbe i nemaju unaprijed utvrđenu valjanost.
8. Sigurnost kupnje platnim karticama
Kupnja preko platne kartice je sigurna, budući da se Basketa d.o.o brine za
tehnološka i organizacijska sredstva za zaštitu prijenosa i pohrane osobnih
podataka te plaćanja. Pobrinuli smo se za sigurne autorizacije i transakcije
preko platnih kartica, koje se vrše u realnom periodu s trenutačnim
provjeravanjem podataka kod banaka. Podaci o karticama ne pohranjuju se na
serveru.
9. Čuvanje osobnih podatka
Prilikom registracije ili kupnje, kupac dozvoljava tvrtki Basketa d.o.o prikupljanje,
obrađivanje i čuvanje osobnih podataka u skladu sa Zakonom o čuvanju osobnih
podataka.
Basketa d.o.o se obavezuje da će pomno i u skladu sa zakonodavstvom čuvati sve
podatke korisnika.
Podaci se prikupljaju na osnovi osobnog pristanka pojedinca i za vrijeme 5
godina, osim ako zakon o čuvanju osobnih podataka ne nalaže drugačije.
Osobni se Podaci skupljaju s namjerom nesmetanog izvođenja narudžbi odnosno
ponuda, komunikaciju s kupcem, statističku analizu za poboljšanje rada Internet
stranica i usluga te, ukoliko se kupac odluči, za slanje obavijesti, novosti i
ponuda preko e-pošte, pismenim putem na adresu stanovanja.
U okviru toga skupljaju se sljedeći Podaci: IP adresa, ime, adresa stalnog ili
privremenog boravka, telefonski broj, adresa e-pošte, vrijeme i datum
registracije te arhiv komunikacije s internetskom trgovinom.
Tvrtka Basketa d.o.o poštuje privatnost korisnika Internet stranice basketa.hr
te se obavezuje da će prikupljene podatke brižno čuvati te ih bez pristanka
neće posredovati trećoj osobi, odnosno, neće ih koristiti za svrhe osim gore
navedenih, osim u slučajevima kada bi te podatke zahtijevao nadležni državni
organ, koji bi za to imao zakonsko osnovu i u slučaju sumnje zloupotrebe od
strane korisnika Internet stranice. Basketa d.o.o može podatke posredovati samo
obrađivaču podataka s kojim ima sklopljen ugovor.
Unos osobnih podatka i podatka za plaćanje izvodi se preko Internet obrasca,
zaštićenog istim ili sličnim šifriranim mehanizmima, koje koriste banke i druge
pouzdane institucije.
Korisnik je i sam odgovoran za čuvanje osobnih podataka tako da se pobrine za
sigurnost svojeg korisničkog imena i lozinke te odgovarajuću programsku
(antivirusnu) zaštitu svojeg kompjutera.
10. Komunikacija s korisnicima
Komunikacija s korisnicima Basketa.hr odvija se preko Internet stranice i preko elektroničkih poruka, dakle preko sredstava za komunikaciju na daljinu, u određenim slučajevima i putem telefona odnosno pošte. Komunikacija s korisnicima također se odvija i preko društvenih mreža na kojima je registriran profil Baskete.
Korisnik se s određenom ponudom upoznaje na Internet stranici www.Basketa.hr ili preko oglasa u tiskanim, elektroničkim ili Internet medijima.
Ponuda na Internet stranici bit će sastavljena tako da će iz njezine poruke biti jasno i vidljivo da se radi o ponudi artikala ili usluga s određenim popustima, akcijama ili pogodnostima, te uvjetima pod kojim će biti moguće ostvariti određenu ponudu.
Korisnik će se moći prijaviti na e-novosti i od njih na jednostavan način odjaviti. Obavijesti uključuju informacije o aktualnim ili budućim ponudama, promociju Basketa.hr te druge promidžbene poruke Basketa.hr ili njezinih partnera. Smatra se da je za primanje obavijesti potreban osobni pristanak i primanje nije moguće ukoliko prilikom registracije korisnik to ne označi ili se na drugi način ne prijavi na primanje novosti.
11. Osnovne informacije za korisnike
Na internet stranici Basketa.hr nalaze se informacije
o tvrtki koja upravlja internet stranicom. Te informacije su ime i sjedište
tvrtke, kontakti te druge potrebne informacije a posebno one koje zahtjeva
zakonodavstvo.
Korisnici će na stranici pronaći i ostale informacije vezane za artikle ili
uslugu, uvjete dostave, valjanost ponuda i ostale informacije.
Korisnici koji imaju bilo kakva pitanja vezana za ponudu, pitanja mogu
postaviti preko internet stranice, e-pošte, telefonskim putem ili preko
društvenih mreža. Način postavljanja biti će objašnjen na samoj internet
stranici, društvenoj mreži ili drugačije. Basketa.hr ta pitanja može zajedno s
odgovorima i objaviti. Ukoliko će se raditi o automatskoj objavi, Basketa.hr
zadržava pravo brisanja teksta koji je uvredljiv, nemoralan ili kažnjiv.
Pitanja i ostali tekstovi izražavaju mišljenje njihovog autora i Basketa.hr ne
preuzima odgovornost za njih.
Pitanja vezana za ponude ili druga pitanja mogu se slati preko e-pošte shop@basketa.hr ili nas možete kontaktirati na telefonski broj 01 4662 163 radnim danima od 8 do 15 sati.
12. Pritužbe i sporovi
Basketa d.o.o će se trudit da svaku
nejasnost, komentar ili pritužbu razriješi u što kraćem roku i pri tome će
poštivati zakonodavstvo (Zakon o zaštiti potrošača), te se maksimalno potruditi
da se postigne dogovor. Komentare i pritužbe dobiva administrativni ured, a
obrađuje pravna služba. Korisnicima su dostupni sljedeći kontakti:
- pismenim putem na adresu Basketa d.o.o, Zastavnice 8, 10257 Hrvatski Leskovac, Zagreb
- pismeno na adresu e-pošte shop@basketa.hr
- na telefonski broj 01 4662 163
Postupak rasprave je povjerljiv. Ukoliko se
ne postigne dogovor, sporove će rješavati nadležni sud u Zagrebu.
Reklamacije na kvalitetu odnosno izvedbu same ponude rješavaju se između kupca
i Baskete d.o.o
Online rješavanje sporova
Posebnom regulativom Europske
unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju moguće je riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti putem slijedećeg
linka
http://ec.europa.eu/consumers/odr/
To znači da ukoliko naiđete na
problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost
zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način
podnijeti na gornjem linku.
Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.
13. Odricanje odgovornosti
Internet stranica Basketa.hr posluje na način kataloške
prodaje artikala i usluga. Usprkos trudu da ponuda bude što točnija i ažurnija,
može se dogoditi da se podaci o artiklu, cijeni ili usluzi promijene tako brzo
da ih ne stignemo ispraviti i da se još uvijek nepromijenjeni nalaze na
internetskoj stranici. U slučaju narudžbe takvog artikla ili usluga, tvrtka
kupce obavijesti i kupnju stornira, odnosnu kupcu omogući prekid narudžbe ili
se dogovori za neke druge mogućnosti.
U slučaju nedostupnosti proizvoda, tvrtka obavještava kupca o promjeni i uklanjanju proizvoda iz narudžbe. Kupac se može odlučiti za promjenu ili otkaz narudžbe. Ako je kupac već platio za nedostupan artikl, novac za taj proizvod odmah će se vratiti na njegov račun, PayPal račun ili kreditnu karticu. Vrijeme isporuke može se produljiti zbog nedostupnosti proizvoda.
Zadržavamo pravo tipografskih pogreška i pogreška koje se proizlaze iz nenamjernog nepravilnog rada informacijsko-tehničkog sistema Internet stranice. Tvrtka ne odgovara za točnost podatka, unesenih od strane kupaca.
14. Prava kupaca
Smatra se da je kupnja izvedena preko Ugovora sklopljenog na daljinu. Jezik u
koje se Ugovor sklapa je "HRVATSKI". Basketa.hr jest dvojezična
stranica (Engleski i Hrvatski). U slučajevima kada kupac obavi kupnju na
engleskom jeziku ugovor se sklapa na engleskom jeziku.
Kupac / Potrošač može zahtijevati svoja prava na temelju pravila o odgovornosti za materijalne nedostatke ako obavijesti prodavatelja (Basketa d.o.o) o pogrešci u roku od 14 dana otkrivanja pogreške. U obavijesti o pogrešci, potrošač mora točnije opisati pogrešku i dopustiti dobavljaču da pregleda proizvod. Prodavatelj nije odgovoran za stvarne nedostatke robe koji se pojavljuju nakon što su prošle dvije godine od kada je proizvod isporučen. Ako je predmet ugovora između prodavatelja i potrošača stvar koja se koristi, prodavatelj nije odgovoran za stvarne nedostatke robe koji se pojavljuju nakon što je prošla godina od trenutka isporuke. Smatra se da je pogreška za materijalne nedostatke postojala u vrijeme izručenja ako se dogodi u roku od šest mjeseci od izručenja.
Kupac može zahtijevati (pismeno, putem elektronske pošte, telefonski ili osobno) ugovor sklopljen na daljinu, te mu se taj može poslati poštom na adresu stanovanja, u elektroničkom obliku preko e-pošte. Kupac ima pravo da u roku četrnaest(14) dana od narudžbe tvrtki javi da prekida narudžbu bez navođenja razloga za svoju odluku. Ako je kupac artikl već platio, tvrtka mu mora vratiti uplaćen iznos u roku četrnaest (14) dana od primitka poruke o prekidu narudžbe. Vraćeni iznos ne uključuje trošak dostave. Ukoliko je kupac artikl već primio, u četrnaest dana (14) od primitka može tvrtki javiti da želi artikl vratiti, no artikl mora biti u originalnoj ambalaži i neotvoren. Basketa d.o.o Kupcu mora uplaćeni iznos vratiti u roku četrnaest (14) dana nakon primitka vraćenog/opozvanog artikla. Vraćeni iznos ne uključuje trošak dostave. Potrošač u vezi otkazivanjem ugovora pokriva samo troškove povrata robe.
U roku od trideset (30) dana od pisane obavijesti, kupac mora vratiti robu, Basketa d.o.o mu mora vratiti uplaćeni iznos u roku od četrnaest (14) dana nakon primitka vraćene / otkazane robe. Potrošač mora vratiti proizvod prodavatelju neoštećen, nepromijenjen i u nepromijenjenoj količini, osim ako je predmet uništen, neispravan, izgubljen ili se njegova količina smanjila, a da potrošač nije kriv. Potrošač proizvod ne smije slobodno koristiti sve do otkazivanja ugovora. Potrošač može izvršiti pregled i testiranje proizvoda isključivo u takvoj mjeri koja je strogo potrebna za utvrđivanje činjenica. Potrošač je odgovoran za smanjenje vrijednosti robe ako je smanjenje posljedica ponašanja koje nije strogo potrebno za određivanje prirode, karakteristika i djelovanja proizvoda. Potrošač nema pravo odustati od ugovora, čiji je predmet proizvod koji je proizveden prema preciznim uputama potrošača, koji je prilagođen njegovim osobnim potrebama, koji zbog svoje prirode nije pogodan za povrat, koji je vrlo kvarljiv ili mu je istekao rok upotrebe.
Također ćemo zamijeniti robu ako smo vam poslali
pogrešan proizvod zbog naše pogreške. Vraćamo puni iznos kupovne cijene
(uključujući troškove dostave) odmah po primitku vraćene robe.
Ukoliko Basketa d.o.o s razlogom sumnja da kupac
namjerno obavlja kupnju i zatim opoziva narudžbu, s jedinim razlogom da bi
zavarao ili činio nažao tvrtki Basketa d.o.o, kupac nema pravo na povrat
novaca.
15. Povrat robe - Reklamacija
Opis prava o raskidu ugovora:
Za ugovore sklopljene na daljinu, potrošač ima pravo da u roku 14 dana obavijesti tvrtku o povlačenju od ugovora, bez da navede razlog za svoju odluku. Ugovor je pravovaljan, ako je pošiljka isporučena na vrijeme. Jedini trošak za potrošača u odnosu na otkaz ugovora su izravni troškovi povrata robe. Ako potrošač odustane od ugovora s našom tvrtkom ista će vratiti sve uplate u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 14 dana nakon primitku obavijesti o povlačenju.
Ako je kupac već zaprimio robu i odustao od ugovora, paket (robu) mora vratiti ili izručiti osobi ili tvrtki ovlaštenu za primanje robe odmah ili u roku od 14 dana od dana obavijesti o povlačenju. Smatra se da kupac vraća robu pravodobno ako je poslana prije isteka 14-dnevnog razdoblja za povrat.
Kupac artikla ne smije ih nesmetano koristiti do odustajanja od ugovora. Kupac može pregledati i testirati artikle u mjeri koja je nužno potrebna za utvrđivanje stvarnog stanja. Kupac je odgovoran za smanjenje vrijednosti robe ako je do smanjenja došlo zbog ponašanja koje nije nužno potrebno za utvrđivanje prirode, svojstava i funkcioniranja robe.
Ponuđač može uskratiti povrat uplata dok roba nije vraćena ili dok kupac sam ne pruža dokaze da je roba poslana natrag, osim ako tvrtka sama ponudi mogućnost stjecanja robe.
Kupac u cijelosti plaća trošak dostave vraćanja
artikla.
Kupac NEMA pravo na povrat proizvoda u slučaju:
- Kozmetike, uključujući parfema, ako je korisnik već otvorio ambalažu i otpečatio proizvod;
- Korištenog proizvoda, jer su ti proizvodi po prirodi neprikladni za povrat (primjer: nakon vidljivih znakova korištenja);
- proizvodi koji su dizajnirani u skladu s preciznim uputama od korisnika;
- Proizvodi koji su se prilagodili korisnikovim osobnim potrebama;
- Drugi proizvodi, koji po svojoj prirodi ne ispunjavaju uvjete za povrat;
- Proizvodi koji su vrlo lako pokvarljivi ili kojima je već istekao rok;
- Proizvodi koji su oštećeni ili promijenjeni u količini.
Vraćenu robu treba poslati na našu adresu:
Basketa d.o.o.
Zastavnice 8,
10257 Hrvatski Leskovac (Zagreb)
Croatia
Obrazac za reklamaciju: Ispunite obrazac i vratiti ga putem e-maila ili tiskanom verzijom.
E-mail adresa: shop@basketa.hr.
Adresa: Basketa d.o.o.., Zastavnice 8, 10257 Hrvatski
Leskovac, Zagreb, Hrvatska
Prigovor/reklamacija
Kupac može vratiti proizvod u roku od četrnaest (14) dana od kupnje, ako roba nema karakteristike koje je prodavatelj obećao, kad je prodavatelj poslao pogrešne proizvode, proizvode u pogrešnom iznosu ili boji, ili ako se proizvodi na neki drugi način odstupaju od narudžbe kupca. Kupac u ovom slučaju zahtijeva hitnu zamjenu istog besprijekornog proizvoda ili u propisanom roku i pod uvjetima pritužbe.
Zadnja promjena općih uvjeta: 28. 01. 2022
Pravo na povrat
Pravo odustajanja kupca od ugovora
OPIS PRAVA NA RASKID UGOVORA:
Kupac ima pravo obavijestiti tvrtku u roku od četrnaest (14) dana od narudžbe da odustaje od ugovora bez navođenja razloga za svoju odluku. Ako je kupac već primio robu, ima pravo pisanim putem obavijestiti tvrtku u roku od četrnaest (14) dana od primitka da želi vratiti robu. Ako je kupac već platio robu, tvrtka mora vratiti plaćenu kupoprodajnu cijenu odmah ili najkasnije četrnaest (14) dana od primitka obavijesti o odustajanju. Ponuditelj može zadržati povrat primljenih uplata do povrata vraćene robe ili dok kupac ne dostavi dokaz da je roba vraćena, osim ako tvrtka nudi mogućnost preuzimanja vraćene robe.
Kupac je dužan vratiti predmet prodavatelju neoštećen i u nepromijenjenoj količini, osim ako je predmet uništen, oštećen, izgubljen ili se njegova količina smanjila bez krivnje kupca. Kupac ih ne smije nesmetano koristiti sve dok se ugovor ne otkaže. Kupac može pregledati i testirati artikle u mjeri potrebnoj za utvrđivanje stvarnog stanja. Kupac je odgovoran za smanjenje vrijednosti robe ako je do smanjenja došlo zbog ponašanja koje nije nužno potrebno za utvrđivanje prirode, svojstava i funkcioniranja robe. Kupac nema pravo odustati od ugovora u slučaju ugovora čiji je predmet koji je proizveden prema detaljnim uputama kupca, prilagođen njegovim osobnim potrebama, a koji je po svojoj prirodi neprikladan za povratak.
Također ćemo zamijeniti robu o vlastitom trošku ako smo vam zbog naše pogreške poslali pogrešan proizvod. Vraćamo puni iznos kupovne cijene (uključujući troškove dostave) odmah po primitku vraćene robe.
Isključenje prava na jednostrani raskid ugovora: Potrošač nema pravo na raskid Ugovora u slučajevima propisanim člankom 79. Zakona o zaštiti potrošača, tj. ako je:
ugovor o uslugama trgovac u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako usluga bude u potpunosti ispunjena
predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe
predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave
predmet ugovora isporuka zapečaćenih audio snimaka ili videosnimaka, odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni nakon isporuke
predmet ugovora isporuka digitalnog sadržaja koji nije isporučen na tjelesnom mediju ako je ispunjenje ugovora započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će time izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora.
Potrošač nema pravo odustati od ugovora ako artikl nije primjeren za povrat zbog svoje prirode. Odustajanje od ugovora nije moguće ni u slučaju kupljene hrane za male životinje, praška za pranje i deterdženata. Primljeni artikl potrošač mora vratiti neoštećen i u nepromijenjenoj količini, osim ako je artikl uništen, pokvaren, izgubljen ili se smanjila njegova količina, a da za to nije kriv potrošač.
Potrošač ne smije neograničeno koristiti artikl od trenutka odustajanja od ugovora. Potrošač smije pregledati artikl i isprobati ga u opsegu koji je nužan za utvrđivanje stvarnog stanja. Testiranje artikla koje nije u skladu s navedenim smatra se korištenjem artikla, što znači da potrošač time gubi pravo na odustajanje od ugovora.
Kod odustajanja od ugovora gdje je korišten bonus, kod za popust ili promotivni kod, ta se sredstva smatraju popustom te se korisniku ne vraćaju. Vraća se samo uplaćeni iznos.
Povrat uplaćenih sredstava bit će izvršen što je prije moguće, a najkasnije u roku od 14 dana od prijema obavijesti o odustajanju od ugovora. Povrat primljenih artikala poduzeću u roku za odustajanja od ugovora smatrat će se obaviješću odustajanja od ugovora.
U iznimnim slučajevima, kada artikli nisu vraćeni u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, potrošaču možemo ponuditi otkup artikla uz adekvatnu naknadu koju zapisnikom odredimo prilikom povrata. Otkup sa sniženom vrijednošću uvažava se prilikom potvrđivanja potrošača emailom. Potrošač spomenutu otkupninu koristi isključivo kod narudžbe drugog artikla iste ili veće vrijednosti.
Obrazac za povrat i reklamaciju - Ispunite obrazac i vratite ga e-poštom ili tiskanom verzijom.